طلاوجواهرقوچ

شرکت قوچ فعال در زمینه طلاسازی و فروش طلا و جواهر به صورت نقد و اقساط

طلاوجواهرقوچ

شرکت قوچ فعال در زمینه طلاسازی و فروش طلا و جواهر به صورت نقد و اقساط

  • ۰
  • ۰

کاشت ناخن چیست

مقدمه

داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.

کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند ، بسیار مناسب است . کاشت ناخن انواع مختلفی دارد ، در مقاله کاشت ناخن چیست از خدمات ناخن شیرین با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا می شوید .

‌البته علاوه بر زیبایی دلایل دیگری چون مشکلات ناخن‌ها و داشتن ناخن‌های بدفرم و بد رنگ خیلی‌ها را ترغیب به انجام این عمل می‌کند.

کاشت ناخن مخصوصا برای کسانی که ناخن‌های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند مناسب است و مانع عادت جویدن ناخن می‌شود.

 قبل از انجام این عمل موارد زیادی را باید رعایت کرد؛ ابزار، روش و مواد آن را باید شناخت و برای انجام آن به متخصص مراجعه کرد تا عوارض آن را به حداقل کاهش داد.

 

کاشت ناخن چیست

 

کاشت ناخن

ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد. این عضو کراتینی سیستم پوششی بدن که مانند نمایشگری حساس قابلیت تصویر کردن کمی‌ها و کاستی‌های بدن ما را نیز دارد به عنوان عضوی بی روح، قابلیت تغییرپذیری داشته و با اعمال هنرهای پر ظرافت، به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل می گردد. یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن مصنوعی می‌باشد. اما طرز کاشت صحیح و استفاده از مواد درجه یک یکی از موارد مهمی است که هنگام کاشت باید به آن توجه شود. ما این تضمین را به شما میدهیم تا با یکبار کاشت مشتری همیشگی خدمات ناخن شیرین میشوید!!!

 

کاشت ناخن چیست

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود.

برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند.

این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است.

 البته یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی طراحی ناخن باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

 

کاشت ناخن چیست

 

تاریخچه مختصری از کاشت‌ ناخن

در حالی‌ که کاشت ناخن اختراع نسبتا مدرنی است، ولی از زمان مصر باستان زنان سعی داشتند تا طول ناخن‌های خود را بلند کنند. در این دوره در مصر و فرهنگ‌های مختلف دیگر (به ویژه فرهنگ‌های آسیایی) ناخن بلند نشان ثروت و منزلت بود و در کاشت ناخن از موادی مانند عاج، استخوان و طلا استفاده می‌شد که فقط افراد ثروتمند از عهده‌ی آن بر‌می‌آمدند.

از آن زمان ناخن‌های مصنوعی به‌ طور قابل توجه‌ای تکامل یافتند. روشی که امروزه در کاشت ناخن مشاهده می‌کنیم اولین‌ بار توسط یک دندانپزشک ابداع شد. درسال 1954 دندانپزشکی به‌نام «فرد اسلاک» در محل کار خود یکی از ناخن‌هایش را شکست و برای ترمیم آن مجبور شد از موادی که برای بازسازی و تقویت دندان‌ها استفاده می‌شد، اولین ناخن مصنوعی را اختراع کند. بعد از این‌که کشف موقت او با موفقیت همراه شد فرد به‌همراه برادرش «تام» مفهوم کاشت ناخن را توسعه دادند، نمونه موفقی را به ثبت رساندند و درنهایت شرکت«Patty Nails» را افتتاح کردند. امروزه برای افرادی که به دنبال بهبود ظاهر و تقویت ناخن‌های طبیعی خود هستند، خدمات و تکنیک‌های مختلف کاشت ناخن وجود دارد.

به چه کسانی کاشت ناخن توصیه می‌شود؟

برخی از افراد برای زیباتر شدن ناخن‌هایشان به سراغ کاشت ناخن می‌روند. حتی اگر ناخن‌هایشان دچار مشکل باشد یعنی ظاهر خوبی را نداشته باشد یا ضعیف و یا شکننده باشند، یا حتی بسیاری از خانم‌ها که عادت به جویدن ناخن‌هایشان دارند برای یکبار هم که شده به سراغ کاشت ناخن می‌روند.البته اگر شما جزو آن دسته از خانمها هستید که بیماری عفونی یا قارچی دارید توصیه میکنم از کاشت ناخن صرفه نظر کنید چرا که شما روند پیشرفت بیماری خود را نمی‌توانید مشاهده کنید.

 

کاشت ناخن چیست

 

نکته قابل توجه این است که کاشت ناخن همانند بسیاری از خدمات آرایشگاهی نیاز به مراقبت و بهداشت دارد، چنانچه بهداشت شما ضعیف باشد باعث می‌شود زیر ناخن‌هایتان قارچ تشکیل شود.پس حتما اصول مراقبت ناخن پس از کاشت را از آرایشگر خود جویا شوید.

 

انواع روش کاشت ناخن

ناخن‌های مصنوعی را می‌توان به 3 گروه تقسیم کرد:

ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود (ناخن قالبی).

پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد (ناخن پودری).

کاشت ناخن چیست

 

ژل های UV که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت محسوب می شود (ناخن ژله ای).

 

کاشت ناخن چیست

 

انواع کاشت ناخن

 

  • کاشت پودری
  • کاشت قالبی
  • کاشت ژله‌ای
  • کاشت میکس
  • کاشت فرنچ
  • کاشت مرمریت
  • کاشت سیلک
  • کاشت فیبر
  • کاشت دیپینگ
  • کاشت بیبی بومر

و سایر کاشت‌ها که اغلب از کاشت پودری الهام گرفته و اسم خاصی را به خود اختصاص می‌دهند.مثلا کاشت موقت یا نمازی، لمینیت، کاشت گیاهی، کاشت دوال، کاشت اکریلیک.

 

ترمیم کاشت ناخن

شاید بعد از حدود 2 تا 3 هفته نیاز باشد که به آرایشگاه یا تکنسین مراجعه کرده و کاشت ناخن خود را ترمیم کنید. به‌ طور کل مرحله‌ی ترمیم شامل استفاده از مواد اکریلیک یا ژل برای ترمیم قسمت رشد کرده‌ی ناخن، سوهان کشیدن، پرکردن، پوشاندن و مالیدن روغن بر سطح ناخن است، به‌طوری که ظاهر ناخن دوباره به‌خوبی روز اول کاشت ناخن می‌شود. لطفا توجه داشته باشید که اگر کاشت ناخن ژله‌ای کردید، برخی از انواع ژل‌ها مناسب ترمیم نیستند و باید کاملا از سطح ناخن جداشده و مجددا کاشت ناخن انجام داد.

کاشت ناخن چیست

 

کاور ناخن

فرق بین کاشت ناخن و کاور ناخن چیست

کاشت ناخن شامل افزودن تیپ مصنوعی به انتهای ناخن طبیعی و افزایش طول ناخن می‌باشد، در حالی‌ که کاور ناخن شامل افزودن مستقیم اکریلیک، ژل و یا مواد دیگر به سطح ناخن طبیعی است. خدمات کاور ناخن برروی ناخن‌های پا نیز انجام می‌شوند.

 

مزایای کاور ناخن چیست

کاور، لایه‌ی اضافی محافظتی است که سطح ناخن طبیعی را پوشانده و آن را از شکستن و ترک‌ خوردن مصون می‌دارد. کاور ناخن برای افرادی که مشکل رشد طبیعی ناخن دارند و یا افرادی که عادت جویدن ناخن دارند و به‌همین دلیل ناخن‌های کوتاه و شکننده دارند گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.

کاشت ناخن چیست

 

انواع کاور ناخن

کاورناخن تقریبا همانند انواع کاشت ناخن از قبیل، اکریلیک، ژل، فایبرگلس یا سیلک کاربرد دارند با این تفاوت که درکاور برای افزایش ظول ناخن هیچ تیپ مصنوعی به نوک‌ ناخن طبیعی افزوده نمی‌شود.

 

لطفا نظرات و سوالات خود را زیر همین پست کامنت کنید یا در اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • gold ghuch

کاشت ناخن

کاشت ناخن چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی